Νέα

Γενικές πληροφορίες για τους πρωτοετείς μεταπτυχιακούς φοιτητές του Δ.Π.Μ.Σ. “Ε.Τ.Υ.Π.”

October 6, 2017

Σας ενημερώνουμε ότι:

– Η κτήση της μεταπτυχιακής φοιτητικής σας ιδιότητας ολοκληρώνεται αφού  υποβάλετε τη δήλωση εγγραφής και μαθημάτων σας. Μετά τη λήξη της  περιόδου των εγγραφών είναι δυνατή η υποβολή αίτησής σας για  πιστοποιητικό εγγραφής στο πρόγραμμα και η παραλαβή του γίνεται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την υποβολή. Δείτε το  σχετικό έντυπο.

            http://devel.postgra.hydro.ntua.gr/wp-content/uploads/pdfs/8_3_11_Etisi_Xorigisis_Pistopiisis.pdf


Σημείωση: Σύμφωνα με το Ν. 4250/2014 ΦΕΚ 74/Α/26-3-2014) που αφορά 
ρυθμίσεις  για Διοικητικές Απλουστεύσεις – Καταργήσεις  Νομικών Προσώπων και υπηρεσιών  του   Δημοσίου Τομέα υπάρχει ρύθμιση, η οποία προβλέπει σε ειδική διάταξη την   κατάργηση υποβολής   πρωτοτύπων ή επικυρωμένων αντιγράφων εγγράφων.  

Συνεπώς, συνιστάται το πιστοποιητικό που θα σας χορηγηθεί από το πρόγραμμα (μετά από αίτησή σας) για να το καταθέσετε σε όλους τους Δημόσιους Φορείς (π.χ.   ασφαλιστικά ταμεία,   Δ.Ο.Υ. κ.α.) και για οποιαδήποτε χρήση να είναι σε απλό ευκρινές φωτοαντίγραφο και όχι σε πρωτότυπη μορφή.

Ακαδημαϊκή Ταυτότητα χορηγείται στους ενδιαφερομένους μεταπτυχιακούς φοιτητές, κατόπιν ηλεκτρονικής αίτησής τους σε ειδικά  διαμορφωμένο για τoν σκοπό αυτό πληροφοριακό σύστημα.

https://submit-academicid.minedu.gov.gr/

Κατά τη διαδικασία  συμπλήρωσης των πεδίων στο σύστημα απαιτείται ο αριθμός μητρώου τον οποίο μπορείτε να τον πληροφορηθείτε μετά τη λήξη των εγγραφών (13/10/2017) από τη Γραμματεία. Η μέγιστη διάρκεια της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας είναι 2 ακαδημαϊκά έτη, όσο δηλαδή υφίσταται η μεταπτυχιακή φοιτητική ιδιότητα και καλύπτει πολλαπλές χρήσεις, πέραν του δελτίου ειδικού εισιτηρίου (πάσο). Την Ακαδημαϊκή Ταυτότητα δικαιούνται όλοι οι εγγεγραμμένοι φοιτητές και η παραλαβή της γίνεται από το σημείο παράδοσης που επιλέγει ο κάθε φοιτητής  χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας, η  αίτηση επανεκτύπωσης  γίνεται σε συνεργασία με τη Γραμματεία, με την  συνυποβολή της σχετικής επίσημης βεβαίωσης απώλειας  από Δημόσια Αρχή.

-Για την ελεύθερη πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΜΠ και  ειδικότερα στο mycourses θα πρέπει να συμπληρωθεί σε κατάλογο της Γραμματείας η ηλεκτρονική τωρινή διεύθυνση (email). Ο κατάλογος θα αποσταλεί στο Κέντρο Δικτύων του ΕΜΠ και αφού δημιουργηθούν νέες ηλεκτρονικές διευθύνσεις για  όλους τους πρωτοετείς με κωδικούς πρόσβασης που θα ισχύουν καθ’ όλη τη διάρκεια της  φοίτησης, θα αποσταλούν στην ηλεκτρονική δ/ση που έχετε δηλώσει στη Γραμματεία.